K. Ulmaņa gatve 125b +371 67 004 000

PIETEIKTIES SERVISAM


Plānotie darbi/pakalpojumi Tehniskā apkope Riepu maiņa Virsbūves remonts Serviss ceļojuma laikā Citi darbi Vai piedāvāt Jums nomas automobili servisa laikā par īpašu cenu?
Ar Privātuma politiku iepazinos

PIETEIKTIES testa braucienam



Ar Privātuma politiku iepazinos

Nosūtīt ziņojumu



Ar Privātuma politiku iepazinos

Mūsu priekšrocības

AUGSTĀKĀ KVALITĀTE

Augsti kvalificētie LEXUS Riga Airport speciālisti, kuri pastāvīgi pilnveido savas zināšanas un iemaņas Lexus apmācību programmās, kas pieejamas tikai oficiālajiem Lexus dīleriem, parūpēsies par izcilu darbu izpildes kvalitāte. Savukārt stingrā darbu kvalitātes kontrole nodrošina augstāko kvalitāti ik dienu. Augstas kvalitātes darba izpildi nodrošina arī mūsdienīgais servisa aprīkojums un remonta darbos izmantotās augstākās kvalitātes rezerves daļas. Mūsu augstie klientu apkalpošanas standarti nodrošina, ka pie mums Jūs būsiet vienmēr laiipni gaidīts, apkalpots ātri un profesionāli un mēs vienmēr piedāvāsim Jums vislabāko risinājumu. Katru dienu mēs pilnveidojam savu 22 gadu laikā uzkrāto pieredzi automobiļu apkopē un remontā, lai Jums sniegtu visaugstākā līmeņa Lexus īpašnieka servisu Lavijā!

ĒRTĪBAS APMEKLĒJUMA LAIKĀ

  • Atpūtieties Lexus Customer Lounge ar komfortabliem un mīkstiem krēsliem, kur mēs piedāvāsim baudīt bezmaksas karstos un aukstos dzērienus
  • Jūsu rīcībā bemaksas bezvadu internets Wi-Fi, jaunākie preses izdevumi un TV
  • Konferenču zāle Jūsu biznesa vajadzībām
  • Izmantojiet laiku, lai parūpētos par savu automobili – uz vietas autosalonā iespējams izvēlēties jaunus aksesuārus, pagarināt automobiļa rūpnīcas garantiju, iegādāties OCTA un KASKO apdrošināšanu
  • Veiciet testa braucienu ar jaunākajiem Lexus modeļiem, lai pirmais būtu informēts par Lexus modeļu jaunumiem un iespējams iepazīties ar savu nākamo Lexus
  • Ieturiet maltīti blakus esošajā Daily kafejnīcā, kas izvietota Toyota WESS Motors autosalonā – tikai minūtes gājiena attālumā

 

IZCILA KLIENTU APKALPOŠANA

LEXUS Riga Airport visaugstāk vērtē savus klientus, tādēļ visvarīgākais mūsu darbā ir pilnīga klientu apmierinātība ar saņemtajām precēm, pakalpojumiem un apkalpošanu. Mūsu klientus apkalpojam pēc augstajiem Lexus un LEXUS Riga Airport standartiem un vienmēr uzturam dialogu ar mūsu klientiem, lai izzinot viņu vēlmes un vajadzības, attīstītu jaunus pakalpojumus un pilnveidotu mūsu apkalpošanu.

MŪSU APKALPOŠANAS PAMATPRINCIPI

  • Jūs vienmēr esat laipni gaidīts mūsu autosalonā. Mēs ar lielāko prieku Jums palīdzēsim un sniegsim noderīgus padomus ikvienā Jūs interesējošā jautājumā
  • Mēs vienmēr Jūs apkalposim pieklājīgi un profesionāli
  • Mēs ievērosim apsolītos darbu izpildes termiņus un, ja kādu iemeslu dēļ, tos būs nepieciešams mainīt, informēsim Jūs par izmaiņām pēc iespējas ātrāk
  • Mūsu rīcībā ir jaunākās tehnoloģijas un modernākās ierīces, ko mūsu kvalificētais personāls izmanto, Jūsu automašīnas apkalpošanā – sākot ar diagnostiku bojājumus, tehnisko apkopei un līdz pat sarežģītiem remontdarbiem
  • Lai pārliecinātos par Jūsu automašīnas tehnisko stāvokli un labāk izprastu Jūsu vēlmes, mēs vienmēr piedāvāsim Jums veikt automašīnas apskati kopā ar mūsu servisa pieņēmēju
  • Pirms automašīnas apkopes veikšanas, mēs vienmēr sniegsim Jums cenas piedāvājumu un informēsim par nepieciešamajiem remontdarbiem
  • Mēs vienmēr Jums izskaidrosim veiktos darbus un izsniegto rēķinu
  • Ja vēlēsieties, kopā ar Jums veiksim izmēģinājuma braucienu, lai Jūs varētu pārliecināties par veikto darbu kvalitāti
  • Lai pārliecinātos, ka esat apmierināts ar mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti, pēc autoservisa apciemojuma ar Jums sazināsimies, lai uzzinātu Jūsu viedokli
  • Lai apkalpoju Jūs vēl labāk, aicinām Jūs izteikt savus ierosinājumu un atsauksmes mūsu klientu attiecību speciālistei, kura ir Jūsu palīgs visos jautājumos, kas saistīti ar autoservisa apmeklējumu un apkalpošanu

Lexus sadarbībā ar pētījumu aģentūru TNS Latvija pastāvīgi veic Lexus klientu apmierinātības pētījumu, pētījumā piedalās klienti, kas ir iegādājušies jaunu automobili vai saņēmuši pakalpojumus Lexus servisā. Pētījums tiek veikts telefoniski un intervijas gaitā klientam tiek piedāvāts novērtēt mūsu piedāvātos pakalpojumus. Pateicamies visiem, kas dalās savā viedoklī! Tādēļ aicinām arī Jūs izteikt ieteikumus un savas domas par LEXUS Riga Airport piedāvātajiem pakalpojumiem un apkalpošanu, mūsu klientu attiecību speciālistei:

Elīna Gertmane
T. 67083009
elina.gertmane@wess.lv

MOBILITĀTE SERVISA LAIKĀ

1. NOMAS AUTOMOBILIS

Visērtāk turpināt ceļu servisa laikā ir ar Lexus nomas automobili. Ja servisa laiks ir īss, piedāvājam nomāt automobili uz dažām stundām. Mūsu Lexus nomas automobiļi pieejami arī ikdienas braucieniem.

2. IZSAUKSIM TAKSOMETRU

Mūsu administratore izsauks Jums taksometru un pasniegs 10% klientu atlaižu kuponu vienam braucienam.

3. SERVISS CEĻOJUMA LAIKĀ

Ja plānojat doties ceļojumā vai komandējumā ar lidmašīnu, iesakām savu Lexus tikmēr uzticēt mums. Tikai Serviss Seļojuma laikā baudiet papildus priekšrocības:

  • bezmaksas stāvvietu ceļojuma laikā (ja ceļojums ilgāks par diennakti)
  • bezmaksas braucienu uz un no autosalona līdz lidostai
  • bezmaksas virsbūves skalošanu
  • bezmaksas tehnisko pārbaudi

4. PICK-UP PAKALPOJUMS

Jūsu ērtībām automobili uz servisa apmeklējumu no Jūsu dzīvesvietas vai ofisa piedāvājam nogādāt Jūsu vietā. Jautājiet par Pick-Up pakalpojumu, piesakot savu Lexus servisā. Pakalpojums ir par papildus maksu.