IZJŪTI VAIRĀK KATRĀ MIRKLĪ
Pārsteidzoši labs izskats apvienojumā ar izsmalcinātu sniegumu padara elektrificēto NX 350h Lexus pašuzlādes hibrīdu* un NX 450h+ Lexus uzlādējamo hibrīdu* par unikālu luksusa klases SUV. Salonā sajūti Tazuna uz vadītāju vērsto vadības paneli, ergonomisko instrumentu paneli un 14 collu skārienjutīgo displeju. Lai radītu piedzīvojumiem un āra apstākļiem atbilstošāku tēlu, jaunajam aprīkojuma līmenim NX Overtrail ir lielāks klīrenss un 18 collu matēti melni diski ar apvidus riepām.
* Lexus pašuzlādes hibrīds” un “Lexus uzlādējamais hibrīds” apvieno benzīna dzinēju un vienu vai vairākus elektromotorus.
NX 350h AWD (FWD) | NX 450h+ AWD | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DZINĒJS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tilpums (cm3) | 2487 | 2487 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cilindri / Vārsti | L4 / 16 | L4 / 16 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālā jauda zs (DIN hp @ rpm) | 190 @ 6000 | 185 @ 6000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālā jauda kW (kW @ rpm) | 140 @ 6000 | 136 @ 6000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālais griezes moments (Nm @ rpm) | 239 @ 4300 - 4500 | 227 @ 3200 - 3700 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ELEKTROMOTORS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tips | AC sinhroni, pastāvīgais magnēts | AC sinhroni, pastāvīgais magnēts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālā jauda zs (DIN hp) - priekšpusē/aizmugurē | 182 / 54 (182 / —) | 182 / 54 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālā jauda kW (kW) - priekšpusē/aizmugurē | 134 / 40 (134 / —) | 134 / 40 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālais griezes moments (Nm) - priekšpusē/aizmugurē | 270 / 121 (270 / —) | 270 / 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TRANSMISIJA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tips | Elektroniskā - nepārtraukti mainīga transmisija | Elektroniskā - nepārtraukti mainīga transmisija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Piedziņa | E-FOUR pilnpiedziņa ( Priekšējo riteņu piedziņa) | E-FOUR pilnpiedziņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KOPĒJĀ SISTĒMAS JAUDA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kopējā jauda (DIN hp) | 242 | 306 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kopējā jauda (kW) | 178 | 225 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LĀDĒŠANA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Baterijas tips | Litija jonu | Litija jonu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Baterijas ietilpība (kWh) | n/a | 18,1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālā uzlādes jauda AC (kW) | — | 6,6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aptuvensais 0 - 100% uzlādes laiks AC (h : min) | — | no 2:30 līdz 9:00 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VEIKTSPĒJA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālais ātrums (km/h) | 180 | 180 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālais ātrums elektrorežīmā (km/h) | 125 | 135 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Paātrinājums 0-100 km/h (s) | 7.7 (8.7) | 6,3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Degvielas patēriņš (l/100 km) * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kombinētais | 5,9 - 6,4 (5,6 - 5,9) | 0,9 - 1,1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
CO2 izmeši (g/km) * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kombinētais | 133 - 146 (127 - 133) | 20 - 26 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EV diapazons (km) * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kombinētais | — | 69 - 76 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilsētā | — | 89 - 98 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Izmešu standarts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Euro Class | Euro 6d-ISC-FCM | Euro 6d-ISC-FCM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Svars (kg) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilna masa | 2380 (2320) | 2540 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pašmasa (min. - max.) | 1790 - 1870 (1730 - 1810) | 1990 - 2050 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ietilpība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bagāžas tilpums (l) | 520 | 520 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Degvielas tvertnes tilpums (l) | 55 | 55 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālā vilkšanas jauda. (kg) | 750 | 750 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maksimālā vilkšanas jauda cietā sakabē (kg) | 1500 | 1500 |
Ar visu laiku modernāko Lexus uzlādējamā hibrīda* un Lexus pašuzlādes hibrīda* piedziņu NX ir ekonomiskāks un efektīvāks nekā vidēja izmēra SUV ar benzīna vai dīzeļdegvielas dzinējiem. Lexus pašuzlādes hibrīda sistēma, kas radīta, balstoties uz gandrīz 20 gadu pieredzi novatoriskas elektrifikācijas jomā, nodrošina NX 350h lielāku jaudu un paātrinājumu apvienojumā ar izcilu ekonomiju un zemu izmešu līmeni.
NX 450h+ nosaka uzlādējamā hibrīda vienmērīgas darbības un izsmalcinātības standartu. Pārsteidz ne tikai sniedzamība pilsētas vidē EV režīmā, bet arī 309 DIN ZS jauda un straujais paātrinājums. Tā ir izcila hibrīda efektivitāte, kad akumulators ir izlādējies, nezaudējot bagāžas nodalījuma vietu vai degvielas tvertnes ietilpību. Šis ir automobilis, kas no jauna definē uzlādējamā hibrīda modeli.
*“Lexus pašuzlādes hibrīds” un “Lexus uzlādējamais hibrīds” apvieno benzīna dzinēju un vienu vai vairākus elektromotorus.
Braukšanas režīmu selektors, kas ērti novietots pie stūres, ļauj izvēlēties starp režīmiem Eco, Normal un Sport, lai maksimāli palielinātu automobiļa efektivitāti, dinamiku un izsmalcinātību. Modelim NX F SPORT ir papildu režīmi Custom, Sport S un Sport S+, savukārt modelim NX Overtrail ir jauns režīms Trail, kas paredzēts nelīdzenam segumam.
NX ir veidots uz mūsu plaši atzītās globālās arhitektūras K platformas, kas nodrošina daudzus dinamiskus uzlabojumus, tostarp uzlabotu saķeri un reakciju. Plašāks protektors un zemāks smaguma centrs nodrošina izcilu vadāmību un stabilitāti. Biezāks instrumentu paneļa trokšņu slāpētājs uzlabo trokšņu izolāciju. Lai radītu izsmalcinātību un novērstu nepietiekamu pagriežamību, Lexus inženieri uzlaboja lāzera skrūvju metināšanas un līmēšanas tehnoloģiju, jumta pastiprinājumus, dubultās dzinēja pārsega slēdzenes un augstas stiepes izturības tērauda stiprinājumus. Lai samazinātu svaru, spārniem un dzinēja pārsegam tika izmantots alumīnijs. Visbeidzot Lexus Takumi braucēji brauca apli pēc apļa mūsu Šimojamas izmēģinājuma trasē, lai precizētu NX stūrēšanu un bremzes.
Cenas jaunajām automašīnām | ||||
---|---|---|---|---|
Dzinējs | Komplektācija | Cena | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive FWD | NX 350h Comfort FWD | 55 000 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive FWD | NX 350h Business FWD | 58 500 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive FWD | NX 350h Business + Pwr Seats FWD | 59 400 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive FWD | NX 350h Business + Technology pack FWD | 60 000 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive FWD | NX 350h Executive FWD | 63 200 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive FWD | NX 350h Executive + Technology pack FWD | 66 100 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive FWD | NX 350h Executive + Technology pack +Panoramic roof FWD | 67 600 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Comfort AWD | 56 300 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Business | 59 800 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Business + Pwr Seats | 60 700 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Business + Technology pack | 61 300 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Executive | 64 500 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Executive + Technology pack | 67 400 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Executive + Technology pack + Panoramic roof | 68 900 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h F SPORT | 73 00 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h F SPORT + Panoramic roof | 74 500 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Luxury | 71 400 EUR | ||
2,5 Lexus Hybrid Drive AWD | NX 350h Luxury + Panoramic roof | 72 900 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Business Plus | 65 400 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Executive | 68 800 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Executive + Technology pack | 71 700 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Executive + Technology pack + Panoramic roof | 73 200 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ F SPORT | 75 600 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ F SPORT + Panoramic roof | 77 100 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Luxury | 75 200 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Luxury + Panoramic roof | 76 700 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Overtrail | 72 100 EUR | ||
2,5 Lexus Plug-in Hybrid AWD | NX 450h+ Overtrail + Panoramic roof | 73 600 EUR | ||
Metāliskā krāsa | 1 070 EUR | |||
Premium Metāliskā krāsa | 1 610 EUR |