fbpx
Kārļa Ulmaņa gatve 125b +371 67 004 000

UX 300e

Latvijā pirmais pilnībā elektriskais Lexus UX 300e būs pieejams pārdošanā 2021. gadā.

IEPAZĪTIES AR PILNĪBĀ ELEKTRISKO UX 300e

Piespiežot Start pogu un satverot rūpīgi darināto stūri, atklājas pirmā Lexus EV (elektromobilis) unikālais raksturs. Dodieties ielās, un jūs ātri vien iepriecinās tā straujais, lineārais paātrinājums un pārliecinātā pagriezienu izņemšana. Ar visiem UX modeļiem raksturīgo izteikti urbāno izskatu, to darbina modernizēts elektromotors, kas nodrošina 150 kW (204 DIN ZS) un 300 Nm gandrīz tūlītēju griezes momentu.

“PĒC GANDRĪZ 20 GADU ILGAS CEĻA SAGATAVOŠANAS ELEKTRIFICĒTU HIBRĪDO AUTOMOBIĻU IZSTRĀDEI, MĒS PRIECĀJAMIES LAIST KLAJĀ PIRMO PILNĪBĀ ELEKTRISKO LEXUS EV.”

TAKAŠI VATANABE /TAKASHI WATANABE/, UX GALVENAIS INŽENIERIS

GALERIJA

Iezīmes

JAPĀŅU DIZAINAM SASTOPOTIES AR AUGSTSPRIEGUMA VEIKLĪBU

Jaunā UX 300e salonu iedvesmojusi japāņu arhitektūras koncepcija “engava”, proti, iekšpuse un ārpuse ir nevainojami vienotas. Šī unikālā pieeja sniedz labāku šī jaunā EV ārējo aprišu izjūtu, līdz ar to automobili ir daudz vieglāk manevrēt šaurās pilsētas ielās. Kabīne ir relaksējoša un nepieblīvēta, viss svarīgais atrodas ap vadītāju, un visas vadības ierīces dabiski iegulst plaukstā (viduskonsolē ir pat atjautīgi izstrādāts plaukstas balsts, kurā iebūvēti audio vadības elementi).

DROSMĪGS DIZAINS

Sākot no izteiksmīgās Lexus raksturīgās restes līdz pat sportiskajam siluetam un 17” aeroventilētiem vieglmetāla diskiem, jaunajā UX 300e pausta drosmīga, jauna pieeja elektrisko automobiļu mobilitātei. Lai uz vadītāju orientētā vide radītu atvērtu un vienlaikus drošu sajūtu, automobiļa grezno salonu iedvesmojusi japāņu arhitektūras koncepcija “engava”, kurā robežas starp iekšpusi un ārpusi ir vizuāli nevainojamas.

TAKUMI MEISTARĪBA

Lai nodrošinātu pasaules līmeņa kvalitāti, UX 300e tiek būvēts mūsu apbalvojumus saņēmušajā Kjušu rūpnīcā līdz ar citiem mūsu hibrīdu automobiļiem, kur ražošanu pārrauga meistarīgie “Takumi” amata meistari. Uzmanība pret detaļām izpaužas it visā, sākot no skaistā, ar rokām slīpētā krāsojuma līdz elektromotoru montāžai tīrtelpā un līdz pat ādas sēdekļiem, ko iedvesmojusi tradicionālā japāņu vatēšanas (tekstilmozaīkas) metode “sašiko”. Pirms nosūtīšanas ikviens UX 300e tiek vēl un vēl pārbaudīts, lai būtu nevainojams.

ELEKTROMOBIĻA SNIEGUMS

Vadot jauno UX 300e, jūs baudīsiet gan automobiļa veiklību, gan ārkārtīgi precīzo vadāmību. Par šo pārliecināto sajūtu jāpateicas automobiļa zemajam smaguma centram apvienojumā ar pastiprinātās šasijas un akumulatora bloka ārkārtīgo stingrību. Lai pieskaņotu EV savai noskaņai, jums tikai jāizpēta braukšanas režīma izvēles dinamiskās iespējas. Vai jāiestata savs iecienītākais braukšanas stils, izmantojot vienu no četriem palēninājuma režīmiem.

AKUMULATORA TEHNOLOĢIJA

Sniedzot iespēju nobraukt vairāk nekā 400 km (NEDC)* starp uzlādēm, UX 300e litija jonu akumulators ir nepārprotami guvis labumu no mūsu nepārspētās pieredzes, laikā no 2004. gada uzbūvējot vairāk nekā 1,6 miljonus pašuzlādes hibrīdu. Līdzīgā kārtā šāda ilgstoša vadošā pozīcija EV jomā nozīmē arī to, ka inovatīvās Lexus tehnoloģijas, tādas kā jaudas vadības bloks, akumulatora pārvaldības sistēma un elektromotors, ir izmēģinātas un testētas daudzos miljonos kilometru.

*NEDC režīma mērķa vērtības.

NEVAINOJAMA SAVIENOJAMĪBA

13 skaļruņu Mark Levinson audiosistēma atveido vienreizēju, koncertam līdzīgu skaņu celiņu, savukārt UX 300e skārienpaliktnis sniedz iespēju vadīt 10,3 collu Lexus augstākās klases navigāciju un Lexus Link pieslēgto pakalpojumu lietotni. Būdama lietojumā intuitīva, Lexus Link nodrošina praktiskas elektroautomobiļa funkcijas, tādas kā attālinātā uzlāde, attālinātā gaisa kondicionēšana un uzlādes staciju meklētājs brīžiem, kad UX 300e jāuzlādē.

UZLABOTA DROŠĪBA

UX 300e ir aprīkots ar jaunāko Lexus Safety System+, kas ietver šādus elementus: sadursmes novēršanas sistēma; brīdinājums par izbraukšanu no joslas, kas palīdz saglabāt kursu; automātisko tālo gaismu funkcija, kas autovadītājiem palīdz naktī skaidrāk ieraudzīt gājējus un ceļa zīmes; ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma, kas atpazīst satiksmes norādes; un dinamiskā radara kruīza kontrole.

piesakies testa braucienam