K. Ulmaņa gatve 125b +371 67 004 000

PIETEIKTIES SERVISAM


Plānotie darbi/pakalpojumi Tehniskā apkope Riepu maiņa Virsbūves remonts Serviss ceļojuma laikā Citi darbi Vai piedāvāt Jums nomas automobili servisa laikā par īpašu cenu?
Ar Privātuma politiku iepazinos

PIETEIKTIES testa braucienam



Ar Privātuma politiku iepazinos

Nosūtīt ziņojumu



Ar Privātuma politiku iepazinos

GS 300h

Jaunais gs 300h dāvā 223 din zs pilnā hibrīda jaudas, bet emitē tikai 104 g/km* CO2.
* Comfort aprīkojuma līmenī un Executive ar 17” diskiem.

NO48 630 €

JAUNAIS GS 300h

JAUNAIS GS 300h DĀVĀ 223 DIN ZS PILNĀ HIBRĪDA JAUDAS, BET EMITĒ TIKAI 104 g/km* CO2.

GS 300h jaudu dāvā otrās paaudzes Lexus Hybrid Drive. Tā inteliģenti apvieno uzlaboto 2,5 litru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju ar augstas jaudas elektromotoru, bet inovatīvā aktīvās skaņas kontrole automobilim piešķir izsmalcinātu dzinēja skaņu. Braukt ar GS 300h ir aizraujoši, un tas patērē tikai 4,4 l/100 km*.

Izvēlieties elektriskā automobiļa režīmu, lai brauktu gandrīz pilnīgi klusu, nepatērējot benzīnu un neizdalot emisijas. Tam ir arī liela bagāžas ietilpība un, pateicoties mūsu līderpozīcijai hibrīda tehnoloģiju jomā, GS 300h ir viszemākās ekspluatācijas izmaksas savā klasē. * Comfort aprīkojuma līmenī un Executive ar 17” diskiem.

GALERIJA

APRĪKOJUMS

Eksterjers
Elektriski regulējami, elektrohromatiski, apsildāmi un automātiski nolokāmi sānu spoguļi
LED tuvo un tālo gaismu priekšējie lukturi
LED dienas gaitas lukturi
LED priekšējie miglas lukturi
Trīskārši "L-formas" LED priekšējie lukturi ar adaptīvo tālo gaismu sistēmu (AHS)
LED aizmugures gaismu kombinācija
Automātiska priekšējo lukturu līmeņošana
Krēslas sensors ar Follow-Me-Home funkciju
Augstspiediena priekšējo lukturu mazgātāji
Aizmugures spoilers
F SPORT aizmugures spoilers
F SPORT logotips uz priekšējā spārna
Parkošanās sensori priekšā un aizmugurē
Vējstikla tīrītāji ar lietus sensoru
Riepas un diski
Drošības aprīkojums
Komforta aprīkojums
Sēdekļi
Audio, komunikācija un informācija

Iezīmes

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

GS ir pilnīgi jauna veida Lexus sedans – tas tika izstrādāts pasaules modernākajā braukšanas simulatorā un tad testēts vairāk nekā 1,6 miljonus kilometru. Mēs sākām, uzlabojot šasijas stingrību, uzstādot jaunus amortizatorus un konstruējot jaunu daudzsviru aizmugurējo balstiekārtu. Tad mēs radījām izsmalcinātu aerodinamikas koncepciju, kas gaisa plūsmu virza tuvāk automobiļa virsbūvei un uzlabo dinamisko veiktspēju un stūres precizitāti. Pilnveidojot automobiļa klasē vadošo izsmalcinātību vēl vairāk, gludie virsbūves apakšpuses aizsargi un aizmugures lukturu spuras uzlabo stabilitāti un samazina vēja radīto troksni.

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Pirmoreiz pieskaroties brīnišķīgi pašūtajai ādas stūrei un precīzi nostrādātajiem audiosistēmas alumīnija slēdžiem, Jūs sajutīsiet jaunā GS apbrīnojamo kvalitāti. Automobiļa mirdzošais krāsojums tiek pulēts ar mitrām smiltīm (laikietilpīgs roku darbs, kas parasti tiek izmantots pēc pasūtījuma būvētajiem automobiļiem) un pārbaudīts gan ar aci, gan digitāli, nodrošinot perfektu virsmu. Ražotnē, kur tika būvēts mūsu leģendārais Lexus LFA superauto, GS ražošanu pārrauga Lexus Takumi personāls. Šie augsti kvalificētie meistari pedantiski pārliecinās, lai ikviens automobilis atbilstu mūsu nepārspējamajiem kvalitātes standartiem.

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Lexus vienmēr ir bijuši drošības un vadītāja palīgsistēmu tehnoloģiju attīstības līderi un visus jaunos modeļus pārbauda pasaulē lielākajā braukšanas simulatorā. Pateicoties mūsu līderpozīcijai sadursmes novēršanas pētījumos, jaunais GS tagad ir aprīkots ar revolucionāro Lexus Safety System+. Tā ietver pirmssadursmes sistēmu ar gājēju noteikšanas funkciju, uzlaboto joslas ievērošanas palīgsistēmu, kas palīdz ievērot virzienu, ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu, kas attēlo šo informāciju vadītājam, automātisko tālo gaismu funkciju, kas uzlabo redzamību naktī, un adaptīvo kruīza kontroli, kas pielāgo Jūsu automobiļa ātrumu priekšā braucošā transportlīdzekļa ātrumam.

ATKINSONA CIKLA BENZĪNA DZINĒJS

Aprīkots ar inovatīvo D-4S tiešās iesmidzināšanas sistēmu un Dual VVT-i tehnoloģiju, ārkārtīgi efektīvais Atkinsona cikla dzinējs ir GS 300h (2,5 litru, 4 cilindru) un GS 450h (3,5 litru, V6) sirds. Aprīkoti arī ar Start/Stop sistēmu, šie revolucionārie dzinēji palīdz vēl vairāk samazināt degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu līmeni.

ELEKTRISKĀ AUTOMOBIĻA REŽĪMS

Ar pienācīgi uzlādētu akumulatoru EV režīmā nelielā ātrumā īsus attālumus varat nobraukt, izmantojot tikai elektroenerģiju. EV režīms ir kluss kā čuksts, nerada emisijas un nepatērē degvielu. Tas ir labākais režīms, ar kuru pārvietoties lēnos sastrēgumos vai slēgtās autostāvvietās.

PILNĀ HIBRĪDA VEIKTSPĒJA

Jaunie GS 300h un GS 450h dāvā iespaidīgu pilnā hibrīda veiktspēju. GS 450h no 0 līdz 100 km/h Jūs varat paātrināties tikai 5,9 sekundēs (līdz pat 250 km/h, kur tas ir atļauts), savukārt GS 300h emisijas kombinētajā ciklā ir tikai 104 g/km* un degvielas patēriņš tikai 4,4 l/100 km*.

* Comfort aprīkojuma līmenī un Executive ar 17” diskiem.

JAUDAS VADĪBAS BLOKS

Lexus Hybrid Drive „smadzenes“ ir jaudas vadības bloks (PCU), kas nemitīgi optimizē abu jaudas avotu darbību – elektriskā, benzīna vai abu avotu kombināciju. PCU nodrošina arī hibrīda akumulatora uzlādes procesu – ar dzinēja jaudu darbinot ģeneratoru vai izmantojot reģeneratīvo bremzēšanu.

REĢENERATĪVĀ BREMZĒŠANA

Bremzējot vai palēninot gaitu, automobiļa riteņi griež jaudīgos elektromotorus, un tie darbojas kā ģeneratori. Kinētiskā enerģija, kas citkārt tiktu zaudēta kā karstums, tiek uztverta un pārveidota elektrībā. Tā tiek uzglabāta hibrīda akumulatorā, lai tiktu izmantota vēlāk, braucot elektriskā automobiļa režīmā vai strauji paātrinoties.

12,3 COLLU MULTIVIDES DISPLEJS

Īpaši lielais 12,3 collu multivides displejs ļauj vadītājam un priekšējam pasažierim kontrolēt funkcijas ar Remote Touch palīdzību, un virkni aplikāciju iespējams vadīt arī ar balss komandām. Platekrāna displejs ar sadalījumu ir piemērots vienlaicīgai vairāku veidu informācijas aplūkošanai, piemēram, lielu karšu un DAB radio staciju informācijas attēlošanai.

PĀRNESUMU PĀRSLĒGI

Kaut arī visus jaunā GS modeļus iespējams vadīt pilnībā automātiskā režīmā, pie stūres novietotie pārslēgi ļauj vadītājam ātri pārslēgt pārnesumus arī manuāli. Pirmoreiz izstrādāta Formula 1 automobiļiem, šī tehnoloģija ļauj izbaudīt vēl aizraujošāku braucienu.

3 ZONU KLIMATA KONTROLE

Ar pasaulē pirmo nanoe® tehnoloģiju aprīkotā jaunā GS salons ir sadalīts trīs elektroniski kontrolējamās klimata zonās. Priekšā sēdošie katrs savus iestatījumus var ievadīt ar Remote Touch palīdzību vai uz priekšējā paneļa, bet aizmugurē sēdošie pasažieri savu zonu kontrolē no speciāla paneļa.

APSILDE UN VENTILĀCIJA

Izvēloties ādas apdari, vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļus iespējams atsevišķi apsildīt vai ventilēt pēc vēlēšanās. Tas vairo īpašo greznības sajūtu, jo sevišķi ziemas aukstumā.

ĀRKĀRTĪGI ATBALSTOŠI SĒDEKĻI

Vairāk nekā 5 gadus speciālistu komanda izstrādāja sēdekļu konstrukciju, kas dāvātu optimālu atpūtu un novērstu nogurumu. Luxury aprīkojuma līmeņa modeļu priekšējie sēdekļi ir aprīkoti ar regulējamu iegurņa atbalstu – pasaulē pirmo –, kā arī ar plecu un sānu atbalstiem un tauriņa formas galvas balstiem.

AKLO ZONU MONITORS

Priekšējā buferī uzstādītais radars konstatē blakus joslās braucošus automobiļus, ko nevar redzēt sānu spoguļos. Ja vadītājs ieslēdz pagrieziena rādītāju, bet aklajā zonā iebrauc automobilis, attiecīgajā sānu spogulī ieslēdzas brīdinājuma signāls.

UZLABOTS HIBRĪDA AKUMULATORS

Niķeļa-metāla hidrīda akumulatora enerģijas pārvaldību kontrolē izsmalcināta programmatūra. Tā nodrošina, lai akumulators braukšanas laikā pēc nepieciešamības tiktu uzlādēts un ārēja uzlāde tam nekad nebūtu nepieciešama. Akumulatora kompaktais dizains nodrošina ievērojami vairāk vietas bagāžas nodalījumā.

STŪRE AR ĀDAS APDARI

Jaunajam GS ir radīta jauna 3 spieķu ādas stūre. Tā ir meistarīgi apdarināta un aprīkota ar ērti novietotām audiosistēmas, displeju, tālruņa un balss komandu pogām.

DIGITĀLS SAVIENOJUMS

Uz multivides displeja iespējams sinhronizēt vairākas digitālās aplikācijas. Piemēram, var ļoti vienkārši lejupielādēt visu viedtālruņa adrešu grāmatiņu un tad aplūkot to uz displeja. Dažādos displeja ekrānos iespējams aplūkot un vadīt iPhone® vai citas multivides ierīces.

CEĻA ZĪMJU ATPAZĪŠANAS PALĪGSISTĒMA

Jaunā GS ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA) ar vējstiklā iebūvētās kameras palīdzību nolasa ceļa zīmes un sniedz vadītājam informāciju uz daudzfunkcionālā displeja. RSA spēj atpazīt ceļa zīmes, kas atbilst Vīnes Konvencijai (ieskaitot elektroluminiscējošās un mirgojošās zīmes).

DESMIT DROŠĪBAS SPILVENI

Papildus ārkārtīgi izturīgajam pasažieru drošības karkasam braucēju aizsardzību nodrošina desmit drošības spilveni ar sensoriem. Visas drošības jostas, izņemot aizmugurējam vidējam sēdeklim, ir aprīkotas ar nospriegotājiem. Vadītāju un priekšējo pasažieri pasargā 2 pakāpju drošības spilveni galvai, kā arī ceļgalu un sānu drošības spilveni. Ārējie aizmugures sēdekļi standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar sānu drošības spilveniem, bet gar abām salona pusēm stiepjas aizkarveida drošības spilveni. Šis izcilais drošības un aizsardzības līmenis jaunajā GS tiek nodrošināts standarta aprīkojumā. Tā rezultātā ievainojumu risks ir būtiski samazināts.

Cenas

Cenas jaunajām automašīnām
Dzinējs Komplektācija Cena
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Comfort 48 630,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Comfort Plus 53 510,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Executive 57 140,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Executive + Lexus Safety System 57 840,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Luxury 66 060,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Luxury + Wood Open Pore cabin inserts 66 060,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Luxury + Sunroof 67 290,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h Luxury + Wood Open Pore cabin inserts + Sunroof 67 290,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h F SPORT S 64 670,00 EUR
2,5 Lexus Hybrid Drive GS 300h F SPORT S + Sunroof 65 900,00 EUR
piesakies testa braucienam